11 Mart 2013 Pazartesi

[090313 - 110313] Twitter Güncellemeleri.

[ @JaeseopKIM91AJ ] Annemden bir metin aldım.. Bu bir manken gibi.. ㅠㅜ Ama.. Bu bir manken gibi görünüyor ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ






 [ @JaeseopKIM91AJ ]Annem cevapladı.. .ㅋ "Bu Gift From Room 7 de ki saç gibi (film de ki bir karakterin saçı gibi demek istemiş) ㅋ fotoğraf iyi görünüyorㅡ Bilmiyorum!" Lütfen saçımı sevin ~!ㅋ



[ @ukissSH ]  Music Core'yi seyrettiniz mi?



[ @KiSSeop91 ] Standing Still



[ @KiSSeop91 ] Teşekkürler Kissme >______<  Hava çok güzel! Bir süre önce sahnede dediğim gibi,Kiss Me ile birlikte kiraz çiçeklerini görmeye gitmek istiyorum...ㅠㅠㅎ Eve güvenle gidin >___< Yarın görüşürüz^^Ppyong~~~~~^^





[ @KiSSeop91 ] seop night~~~^^





[ @HooN91y ]  HoonNight Kissme...Ben hala ayaktayım (I'm Standing Still) ...!! Yarın çok iyi izleyin lütfen>_<




[ @u_kisseli ] Hyung! Ben de kullanacağım^^ Liderimizin erken doğum günü hediyesi 형^^♡







 [ @KiSSeop91 ] Teşekkürler KissMe >_<


[ @KiSSeop91 ]  Bugün ki tezahurat iyiydi >___<Oohahahahahahahalalalahahahalahahahahahahahahahahahaha I'm happy kyakyakyakyakkyakekyake


[ @Kevinwoo91 ] Günaydın!! Sbahın başlamasından itibaren işler zor~ Kissme en iyisi! Ben bugün Inkigayo'ya gelen bir çok kişiden etkilendim^^ Boğazınıza dikkat edin ve yemek yediğinizden emin oldun! Görüşürüz~ Ben sizi özledim .zaten .. ㅠ ㅠ ağlıyor


[ @Kevinwoo91 ] Bugün ki içten desteğiniz için teşekkür ederim! samgyetang (tavuk çorbası) çok lezzetli!^^ İnanılmaz! ~ ㅎㅎ Ben çok güç kazanıyorum! Bir kez daha teşekkür edeim! <3


[ @Kevinwoo91 ] İnkigayo'yu izleyin ~~~^^ Bugün Inkigayo da bizim comeback'imiz var! Fighting~


[ @UKISS_intl ] SBS Inkigayo performans salonu yolunda! Benim için bekleyin Kissme'ler~^^  Standing Still Hwaiting!!! +Kiseop




 [ @UKISS_intl ]U-KISS yakında Inkigayo da ^0^ Bizi yakaladığınıza emin olun hehe







 [ @KiSSeop91 ] Standing still


 [ @Kevinwoo91 ] U-KISS canlı arama da 1.^^ Lütfen çok ilgi gösterin!^^ Standing Still fighting!



  [ @Kevinwoo91 ] Çok mutluyum çünkü comeback haftasının sona erdiğini düşünüyorum^^ Bir kaç gün birlikte zor zamanlar geçirdiğimiz kissme'lere karşı çok minnettarım ㅠㅠ Ve tezahurat için teşekkürler^^ Önümüzdeki hafta da iyi izleyin lütfen! Selca AJ ve Dongho ta-da~




 [ @ukissSH ] U-KISS'in comeback'inden beri Show Champion, M Countdown, Music Bank, Music Core, ve Inkigayoda iyi bir sahne yapmak için çalışan personele teşekkür ederim^^ Gelecekte de iyi bakın lütfen,ben de çok çalışacağım ㅎㅎVe her zaman Kissme'lere teşekkür ederim ve sizi seviyorum <3


[ @HooN91y ] Bir hafta birlikte çok çalışma için teşekkür ederim kissme'ler ~~>_< Gerçekten,gerçekten ben sadece onlara sahibim~


 [ @Kevinwoo91 ] Standing Still için ilk fansign aktivitesi çok eğlenceli oldu~ Yakından görüşebilmek çok güzel^^ Dongho'nun fotoğrafını isteyen bir sürü insan var ㅋㅋDongho fansign sırasında yanıma oturmasından beri sadece 2 tane selcamız var~



[ @u_kisseli ] Mutlu yıllar @ukissSH !!!!! ^^


[ @JaeseopKIM91AJ ] @ukissSH bu bizim lider hyung'un doğum günü mü?!ㅋㅋMutlu yıllar! Ve sağlıklı ol,hasta olma! Bu hyung'un ilk doğum günü pastası ㅋㅋ!!



 [ @KiSSeop91 ] Bizim sevgili lider hyung'umuz !!!Cidden çok çok mutlu yıllar♡Seni seviyorum>_____<♡


 [ @KiSSeop91 ] Şu an Soohyunee hyung ve üyeler ile bir doğum günü partisi var~~^^


[ @HooN91y ]Wow~~~>_<!!!! Tebrikler tebrikler Soohyunee hyung



 [ @Kevinwoo91 ] MUTLU YILLAR SOOHYUN HYUNG!!!






 [ @ukissSH ] Mutlu yıllar dileyen hayranlara ve U-KISS üyelerine teşekkür ederim.. <3


[ @ukissSH ] Çok mutlu bir doğum günü <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder