17 Mart 2013 Pazar

[120313 - 150313 ] Twitter Güncellemeleri!

[ @JaeseopKIM91AJ ] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋKiseop...Neden? Orada iyi çıkıyor mu??ㅋㅋㅋㅋㅋㅋKiseop'un selca çekmekteki bağlılığıㅋㅋ Ben bir alkış gönderiyorum!Alkış alkış alkış!!



[@ukissSH ] Ben şimdi gideliyorum sadece biraz daha bekleyin kardeşlerim

[@JaeseopKIM91AJ ] @ukissSH Biz beklemiyoruz,bu yüzden yavaş gelebilirsin hyung !!ㅋㅋ

 [@ukissSH ] @JaeseopKIM91AJ Çabuk buraya~~

[@KiSSeop91 ] AJ gizli kamera ile çekerken ben bir selca yükledim!!!




[@u_kisseli] TTeşekkürler Heeyoung (fan'ın adı) ㅎㅎㅎ




[@KiSSeop91] kiss me teşekkürler

[@Kevinwoo91] Teşekkürler kiss me!! Show Champion'u iyi izlediniz mi?^^ Bu hafta için birlikte güç kazanmaya bakalım! İyi iş!  ~ heeheehee

[@u_kisseli] Uzun zamandır yaşadığım en iyi doğum günü ^^hehehe Çok uzun zaman oldu^^ ㅎㅎㅎㅎ Sizi seviyorum U-KISS ave Kiss Me!!!!!!

[@ukissSH]  Happy White Day♥♥


[@KiSSeop91]  Happy White Day^______^ Sizi seviyorum kissme♡



 [@JaeseopKIM91AJ ] Hımm.. Egzersiz sonrası taze bir zihin ile gittim,ama sonra bir kızın sıkıca bir adamın ona verdiği şekeri sıkıca tuttuğunu gördüm ve belki de soğuktu çünkü onun üzerinde kat kat ceket vardı.. Ben bugün White Day (sevgililer günü) olduğunu geç öğrendim.. Bu his'te ne..ㅋ Benim sadece eve gitmem gerek ㅠㅜ

[@KiSSeop91] Ben yine acıktım ..ㅠ

[@ukissSH]  Pai Chai üniversitesine transferim kabul edildi ㅎㅎZiyarete gelin heheeheeheehee zamanınız olduğunda~~ㅎ


 [@KiSSeop91] Bugün de >___<Ooahahahahahahahahang Teşekkürler kissme^^ Ben çok yiyeceğim^^




[@Kevinwoo91] Kissme the best best best~ Ben çok yiyeceğim! heeheehee ♥



[@Kevinwoo91]  Music Bank'ı izleyin~~~~ Music Bank!^^


 [@KiSSeop91] Bu kissm neㅠㅠㅠ Bugün çoklar~~~~~ Ve bir sürü insan geldi...?? ㅠㅠ Gerçekten beni böyle heycanlandırmak için mi geliyorsunuz!!?ㅠㅠ Bugün gerçekten....iyiydi...ㅠㅠ Gerçekten teşekkürler ㅠㅠㅠ........... Sizi seviyorum>_<

 [@HooN91y] Bugün bir çok insan geldi~ etkilendim ㅠ Sizi seviyorum kissme~ Sizi seviyorum kissme!


[@Kevinwoo91] 1 + 1 ..Kevin? kyakyakyak




 [@KiSSeop91] Hoo...Ben bugün tekrar gördüm... Kissme en iyisi...ㅋㅋ tabi ki!! sesleriniz....wow iyi ~~>< Fan tezahüratları iyiydi!!heheh♡♡


[@Kevinwoo91] Geç yemek programı bittikten sonra.. et et et!!! ah~ Mutluluk^^ Gogi!



  [@KiSSeop91] Hoony kopyaladım~~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder