1 Mart 2013 Cuma

[130225 - 130226 - 130301] Twitter Güncellemeleri.


(25 Şubat 2013)
[@u_kisseli]
Avatar!!!





















[@Kevinwoo91] @u_kisseli Ebatar ㅋㅋㅋㅋ İyi uyu Eli, iyi işti.

(26 Şubat 2013)
[@ukissSH] Ah, arabamı yıkadım ama yağmur yağıyor.
[@Kevinwoo91] @ukissSH Oh...ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Hayat böyledir^^

[@Kevinwoo91]
Uzun zaman önceki bu resme bakarken ne hissediyorum.. Sadece bir yıl oldu ve herkes genç görünüyor! ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Birlikte yaşlanıyoruz bu yüzden... Sorun değil! ^_____^ U-Kiss Forever!!!! Yo~ kardeşlerim! Comeback için birlikte mücadele edelim♥














[@u_kisseli] Waa~~ Çok tatlı~~^^; Fanı oldum~ ㅎㅎㅎ



[@u_kisseli] Omo ne yapacağım~~~ Ona aşık oldum....


[@KiSSeop91]
seop night~~^^














(1 Mart 2013)
[@JaeseopKim91AJ]
Kısaca KISSme'lerle geri dönüş!!^^ Merhaba~☞☜




















[@KiSSeop91]
Teşekkürler ve sizi seviyorum KISSme♡












[@KiSSeop91]
Eğlenceliydi>_< hee hee hee yeniden buluşalım^^












[@ukisskorea]
KISSme gününüz kutlu olsun~ Çok fazla cıvık şeyler vardı ama yine de eğlenceliydi~?! Eve dikkatlice gidin bir dahakine yine buluşalım~^^













[@Kevinwoo91] Ço~~ok eğlenceliydi! Comebackten önce böyle güzel zaman geçirdiğimiz için çok mutluyum! "@ukisskorea
KISSme gününüz kutlu olsun~ Çok fazla cıvık şeyler vardı ama yine de eğlenceliydi~?! Eve dikkatlice gidin bir dahakine yine buluşalım~^^"

[@boowoo]
KISSME GÜNÜ!! Ah güzeller ♥ İyi işti ♥ İyi işti birinci AJ takımı!

[@KiSSeop91] KISSme en iyisi >_< "@boowoo KISSME GÜNÜ!! Ah güzeller ♥ İyi işti ♥ İyi işti birinci AJ takımı!"

[@HooN91y] Ehah çok mutluydum... >_< "@boowoo KISSME GÜNÜ!! Ah güzeller ♥ İyi işti ♥ İyi işti birinci AJ takımı!"

[@u_kisseli]
ㅋㅋㅋㅋㅋ Soohyunie abi çok lezzetli!^^ Pasta için teşekkürler!^^ Çok etkilendim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder